مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه برای نظارت هرچه بهتر بر دفاتر پیشخوان خدمات دولت و کیفیت ارائه خدمات به مردم و رسیدگی به شکایات مربوط به این دفاتر، گفت: کمیتهای از اعضای بازرسی حوزه ICT تشکیل شود.
به
گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار
بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در جلسه شورای بازرسی ادارات حوزه ICT کرمانشاه به برگزاری این جلسات و بازدیدهای میدانی مشترک و
ایجاد تعامل و همکاری تاکید کرد و گفت: مدیران بازرسی در حوزه ICT باید از تجربیات یکدیگر در جهت بهبود انجام وظایف بهرهمند
شوند.
وی افزود: مهمترین ابزار در واحد بازرسی جلب اعتماد همکاران
و مردم است و ملاقات عمومی با
مردم و پاسخگویی به مشکلات و رسیدگی در همه سطوح در افزایش اعتماد عمومی موثر است و میتوان در ماموریتهای سازمانی باعث موفقیت نیروهای بازرسی شود.
بهنیا با اشاره به اینکه یکی از وظایف
بازرسی تحلیل مسائل و مشکلات و ارائه راهکار و پیشنهادات است، بیان کرد: توجه
ویژه به توسعه در مناطق کمتر برخوردار روستایی و عمل به وعدههای داده شده به مردم
و ایجاد عدالت موثر است.
بهنیا در پایان برای نظارت هرچه بهتر بر دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بررسی
وضعیت ارائه خدمات و کیفیت ارائه این خدمات به مردم و رسیدگی به شکایات مربوط به
این دفاتر، گفت: گروهی بازرس از اعضای بازرسی حوزه ICT به ریاست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل دهند.