پرش به محتوای اصلی

اخبار

تشکیل کمیته بازرسی از دفاتر پیشخوان استان کرمانشاه

تشکیل کمیته بازرسی از دفاتر پیشخوان استان کرمانشاه
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه برای نظارت هرچه بهتر بر دفاتر پیشخوان خدمات دولت و کیفیت ارائه خدمات به مردم و رسیدگی به شکایات مربوط به این دفاتر، گفت: کمیته‌ای از اعضای بازرسی حوزه ICT تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در جلسه شورای بازرسی ادارات حوزه ICT کرمانشاه به برگزاری این جلسات و بازدیدهای میدانی مشترک و ایجاد تعامل و همکاری تاکید کرد و گفت: مدیران بازرسی در حوزه ICT باید از تجربیات یکدیگر در جهت بهبود انجام وظایف بهره‌مند شوند.

وی افزود: مهمترین ابزار در واحد بازرسی جلب اعتماد همکاران و مردم  است و ملاقات عمومی با مردم و پاسخگویی به مشکلات و رسیدگی در همه سطوح در افزایش اعتماد عمومی موثر است و می‌توان در ماموریت‌های سازمانی باعث موفقیت نیروهای بازرسی شود.

بهنیا با اشاره به اینکه یکی از وظایف بازرسی تحلیل مسائل و مشکلات و ارائه راهکار و پیشنهادات است، بیان کرد: توجه ویژه به توسعه در مناطق کمتر برخوردار روستایی و عمل به وعده‌های داده شده به مردم و ایجاد عدالت موثر است.

بهنیا در پایان برای نظارت هرچه بهتر بر دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بررسی وضعیت ارائه خدمات و کیفیت ارائه این خدمات به مردم و رسیدگی به شکایات مربوط به این دفاتر، گفت: گروهی بازرس از اعضای بازرسی حوزه ICT به ریاست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل دهند.

۱۸ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۱۵۲

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید